جراحی مردی با بزرگ‌ترین تومور در جهان |مجموعه عکس|

یک تومور بزرگ که قدرت حرکت را از مردی چینی سلب کرده بود با عمل جراحی که ۱۶ ساعت به طول انجامید، بزرگ‌ترین تومور جهانی از پای این مرد خارج شد.
کد خبر: ۶۹۴۲۸۴
جراحی مردی با بزرگ‌ترین تومور در جهان |مجموعه عکس|

جام جم سرا: خال ماه گرفتگی روی پای سمت راست مردی به مرور زمان تبدیل به توموری ۱۱۰ کیلویی شد و «یانگ جیان بین»، مرد ۳۷ ساله اهل چین که تومور در بدن او بزرگ شده بود چاره‌ای جز جراحی برای خلاص شدن از آن نیافت.

.

.

.

.

.

.


به نقل از چاینانیوز، وی با ماه گرفتگی روی پای سمت راستش متولد شد. اما زمانی که به ۹ سالگی رسید، خال کوچک روی پایش شروع به رشد کرد و تبدیل به یک تومور بزرگ و سهمگین با بیش از ۱۱۰ کیلوگرم وزن شد. این تومور بزرگ قدرت حرکت را از مرد چینی سلب کرده بود اما با عمل جراحی ۱۶ ساعته سرانجام بزرگ‌ترین تومور جهانی از پای این مرد خارج شد.

دکتر «چن مینلیانگ» در رابطه با مریضی این مرد چینی گفت: وی به یک اختلال ژنتیکی بسیار نادر به نام «نوروفیبروماتوزیس» است. نوروفیبروماتوزیس‌ها اختلالات ژنتیکی هستند که باعث رشد تومورهایی در سیستم عصبی می‌شوند. تومور‌ها در سلول‌های محافظتی که اعصاب را می‌پوشانند و در غشای نازک پوشاننده میلین که اعصاب را احاطه و محافظت می‌کند، بوجود می‌آیند. این اختلالات باعث رشد تومور‌ها بر روی اعصاب و تولید اختلالات دیگر از جمله تغییرات پوست و دفرمیتی‌های استخوانی می‌شوند.

یانگ می‌گوید، قادر به انجام هیچ حرکتی نبودم و باید تنها روی یک تخت می‌نشستم و به دلیل وزن زیاد این تومور نمی‌توانستم تکان بخورم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
۰
۱
چرا آدم نسبت به خودش اینقدر بی اهمیت باشه كه تومور به این اندازه برسه تو ایران هم خیلی ها را داریم میگن ما در عمرمون حتی یه قرص نخوردیم وبرای مداوا به دكتر نمیرن و بعضا كار از كار میگذره

نیازمندی ها